dimarts, 22 de març del 2011

On és el PSC?

Ja sé que més d’un se m’enfadarà, però no puc  fer més que referir-m’hi.



On era el PSC quan avui es votava al Congreso de los Diputados de España l’ús de les “lenguas regionales” en les sessions de la cambra?

Ja sé que em diran que és un tema menor, ja sé que em diran que ara no era el més important, que els temes identitaris no són rellevants, que hi ha crisi, que ve l’home del sac del Partido Popular (això és el que deia en Dani Fernández en representació del PSC), ja sé que em diran...

Però jo em segueixo fent la mateixa pregunta: on eren els 25 diputats del PSC (un 60% dels vots del catalans en les eleccions del 2008)?

Potser s’enfadaran, però eren amb el PSOE.

Amb el PSOE i en contra dels interessos dels catalans.

Perquè ja em direu si té alguna justificació que els 25 diputats del PSC votin en contra de l’ús de la llengua catalana al Congrés dels Diputats.

Doncs, sí: quan en Joan Tardà defensa l’ús de la nostra llengua, l’únic que rep és la reprovació d’en José Bono, amb l’aprovació del PP i l’assentiment del PSOE...

I el PSC on era? Amb el PSOE, és clar...

Ja ho sé: m’ho justificaran i s’enfadaran... Però ells mateixos, en el fons, no ho entendran!

Potser ha arribat l’hora que els catalans deixem de votar opcions que deuen obediència a Madrid!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada