dissabte, 21 d’abril del 2012

Secret sota greda


Tret de sortida a Olot dels actes literaris de Sant Jordi. És clar que, si tots els dies són com aquest, no donarem pas a l’abast...


Triple coincidència: la M. Mercè Roca presentava la seva última novel·la a la llibreria Dòria; l’”Olot, temps de paraules” portava en Jordi Soler a la nostra ciutat; i, finalment, en Miquel Casas presentava la seva primera novel·la.

Com sempre, com que no tenim el do d’ubiqüitat, hem hagut de triar i, en aquest cas, m’he decantat per l’olotí.

Tinc el goig de mantenir una certa amistat amb en Miquel des dels seus temps de president del Club de Patinatge Artístic Olot i em feia gràcia assistir a la presentació de la novel·la. És clar que m’ha sabut greu no poder anar als altres actes, però el món és així...

Bona presentació: amb el teatre dels Catòlics ple de gom a gom i més, els germans Colom han començat “fent de les seves”, l’Àngel Claramonte ha fet una introducció a la novel·la negra, i en Quim Monturiol ens ha acostat a les anècdotes creatives d’en Miquel. Finalment, el mateix Miquel Casas ha acabat presentant la seva novel·la.

Ja tinc ganes de tenir temps per poder-la llegir: es veu que, a banda de sortir tot de llocs típics d’Olot, també hi podrem trobar molts personatges singulars de la nostra ciutat.

Segur que és tot un èxit d’aquest Sant Jordi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada