dijous, 18 de juliol del 2013

Visca el twitter (o la Pepa, o...)!


Conscient que aquesta entrada em pot comportar displicents mirades per sobre l’espatlla dels meus companys experts en comunicació 2.0 i convençut que m’estic ficant en un jardí del qual és gairebé impossible sortir-ne del tot indemne, però apel·lant al joiós platxeri de l’època estival que estem gaudint tots plegats perquè les esgarrinxades no siguin massa profundes, goso penjar aquest simulacre de “conversa”, avís per a navegants (qualsevol semblança amb la realitat és pura coincidència):

Joan1714: diputat @Jaume em podríeu dir quant fan 2 i 2?
Diputat_Jaume: 4
Homenotroig: Ets un venut a la societat del capital!
Joan1714: ja m’imaginava la vostra resposta...
Homenotroig: Ets un inculte, ja és hora que llegeixis Marx, Gramsci, Nina Pastouri...
Lenin1917: No m’imaginava que els de la teva corda haguéssiu caigut tan baix!
Roiginegre: És ben bé que això del Parlament us renta el cervell i caieu en les urpes del sistema. Sempre a favor dels bancs!
Campfloritèmacu: és clar, sempre pensant en el poder. I quan tindreu en compte la gent del carrer?
SOSpúblic: I les retallades?
Boinablava: sou uns feixistes!
Boinazul: vaya mierda!, ya buelben los catalufos a escribir en dialecto que no hay quien lontienda! Paletos!
Joan1714: Ho veieu, diputat @Jaume, com esteu de desconnectats de la realitat al Parlament! Tan fàcil que era haver respost que 2 i 2 fan 4!
Homenotroig: Ignorants!
Ciudadanodelmundo: El Parlament es un ejemplo de la corrupción de la clase política de Cataluña.
Boinablava: No ens representen!
Roiginegre: tu sí que ets un feixista.
Boinazul: Y tú más.
Joan1714b: diputat @Jaume, heu vist quina una n’heu muntada per la vostra manca de transparència... Ja ens ho pensàvem, ja...

I en Jaume calla; coses del twitter!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada